Hair Color For Men

رنگ مو مردانه

موی شما نقش مهمی در ظاهر کلی شما دارد. با انتخاب رنگ موی مناسب، می‌توانید ظاهر خود را بهبود بخشید. رنگ موی اُکیا، با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و فرمولاسیون پیشرفته، نه تنها استایل شما را زیبا می کند بلکه موهای شما را سالم نگه می‌دارد.

رنگ موی اُکیا با ویتامین C و پروتئین هیدرولیز شده گندم غنی شده است. ویتامین C به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند و از موهای شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

علاوه بر این، حضور پروتئین هیدرولیز شده گندم و پلی‌کواترنیوم در این محصول، موهای شما را نرم و براق می‌کند و خواص مرطوب‌کنندگی آن از خشک شدن بیش از حد موها جلوگیری می‌کند.

  • حاوی پروتئین هیدرولیزشده‌ی گندم
  • دارای ویتامین C

حجم: ۱۰۰ میل

ویتامین: دارد

پروتئین: دارد

مناسب: آقایان

نوع مو: انواع مو

 

Cetearyl Alcohol, Cocamide mea, Hydrolyzed wheat, protein, Phenoxyethanol, Linalool, Propylene glycol, Ceteareth-25 ,Ceteth-2, Ammonia, cetrimonium chloride, Dimethicone, Ethanolamine, Polyquaternium-6, Palmitic acid, Ascorbic acid, Methyl paraben, Propyl paraben, Ethyl paraben, Butyl, paraben, EDTA, Sodium hydrosulfite, Sodium sulfite, Alpha, isomethyl ionone, Citronellol, Eugenol, Butyl phenyl methyl, propional, Geraniol

طریقه مصرف: رنگ مو و اکسیدان با ولوم مناسب را به نسبت یک به یک و نیم با هم ترکیب کنید و شروع به رنگ آمیزی موها نمائید. اجازه دهید رنگ به مدت 60-45 دقیقه بر روی موها باقی بماند. سپس اقدام به شستن موها کنید.